torsdag, mars 26, 2009

Inte så mycket TJÖTT!

Då har mat åkt in i gym-träsket då.. undrar hur länge det håller. Nej, men jag har faktiskt köpt för en månad nu så så länge ska jag iallfall hålla igång regelbundet. Sen kanske en månad till och sen vill jag inte lova mer, eftersom sommaren rukar ligga utanför vardagen.. fast kanske desto bättre att lägga in träning då med? Får se helt enkelt.

Idag har Mor varit nere en sväng, fick kolla på nya lägenheten för första gången.. vi som nästan bott här i 2 månader..!! :) Hon gav bra betyg, så när som på några synpunkter gällande gardiner i förhållande till ljus-insträmning och insyn. Hade några förslag som, om jag ska vara ärlig, nog inte kommer att ske än på ett tag. Vi har pillat nog med lägenheten nu på ett tag. lagt ner tilllräckligt mycket tid och pengar. Det ENDA jag ska pilla färdigt med är att måla lite grejor. Och vit färg kostar mindre än gardiner. MYCKET mindre. ajja.

Nu ska kärleken laga köttbullar och jag har lovat att i gengäld gå och köpa plugg-godis till honom (bara godis till mig). Som hushållssyssla lixom.

Förresten - har nyss beställt ett sommarplagg från Nelly som Frida tyckte att jag skulle ha :) :). Får väl se om den passar och är värd 150 spänn.

Over and out.

1 kommentar:

Frida Sofia Pavlovna sa...

Nu har jag fört över pengar till dig min lilla dufva:) pussk!