tisdag, september 22, 2009

Babylove..

Idag är en bra dag. Vår lägenhet är fin, jag trivs (har haft en liten makeover somsagt...växter, uppsättning av micro, nytt överkast). Och jag är bra på det jag pluggar. Det känns skitbra med juridik. Jag kan det. Jag har tänket.

Enda som känns lite sisådär är min fysik. Jag känner mig inte så snygg förtillfället. Lite halvtjock och halvful. Men den tiden kommer den med. Ibland är man snygg och ibland är man ful, som jag brukar säga. Man kan inte ha allt här i livet. Nåt måste vara negativt för att man ska kunna ta del av det pussitiva. Såattsä.

Sitter och lyssnar på musik (kärlek till Spotify) och ska plugga lite mer på mitt rättsfall innan jag tar en dusch och lägger mig i horisontalläge framför tvn. Imorgon ska jag tvätta, plugga och kanske ta mig ner till Orkanen för att studera med Elvan. Vi får se. Sen kanske mormin skulle ner, och ville eventuellt vaktas.

Resten av veckan kommer gå fort. Kompisar som kommer från uppåt i landet, bästa vänner som äntligen vill partaja (det var såå längesen vi gick ut!), och jobb som vanligt på söndag. Jag tycker det är kul att jobba nu. Men det är kanske för att jag vet att jag snart får ta en paus ifrån det.. Nästa vecka har vi en visning. Undrar om det är en fin en lägenhet. Den som lever får se.

Over and out.

1 kommentar:

Emma sa...

Du får helt enkelt följa med ut och springa fler gånger! Då känner man sig starkare och duktigare än någonsin. Har du träningsvärk idag förresten? Nu ska jag äta korv. Puss!