tisdag, december 02, 2008

Still going on.

Lägenhetsjakten är fortfarande fullt pågående, men jag börjar tappa lusten nu. Visst, en lägenhet får vi säkert och yada yada.. men jag pallar inte försöka mer nu. Jag har mailat och ringt och varit förbannat trevlig SÅ, kan jag få en lägenhet nu?
Tror att jag fått napp nu iallafall. Nog om det.

Grupparbetet är äntligen färdigt, ett dygn tidigare än det behövde vara till och med. Så nu är jag ledig i nästan en hel vecka! Gött. Ska fira ledigheten med att spela sällskapsspel med fina människor på torsdag, fika på fredag och gå på teater på lördag. En bizzi men trevlig vecka alltså.

Imorgon, däremot, har jag inget inplanerat. Kanske Frida vill ta en fika?? Do you? :)

Jag har inte så mycket att skriva. Inte så mycket som händer i mitt liv.. hehe. men jag trivs, och det är väl det som kan tänkas vara hufvudsaken!?

Tack för idag.
Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Flåt att jag inte läst det tidigare min vän:( Fika hade jag jätte-hjärna gjort! Pussar! Jag önskar att du får en lägenhet snart:)