lördag, december 13, 2008

Det blev blött...

Slutet av veckan har varit trevlig och innehållit mycket. I torsdags bakade jag lussekatter och tog med till Ida som tillsammans med en kompis hade fixat julmiddag. Eller, vi hade knytis med julmat. GOTT var det och väldigt trevligt, och jag kom inte hem förrän vid 3 på morgonen. Då efter lek och mycket skratt. Jag tycker om mina klasskamrater:)

I går var det dags för julmiddag nummer 2, med Swimmix. Det var mycket trevligt, men idag mår jag verkligen som jag förtjänar. Det blev blött (som man tydligen brukar säga) och jag blev full. Skoj!

Nu har jag äntligen fått i mig lite mat (det gick vid halv 3) och planerar att stanna kvar soffan hela dagen. Skulle spelat Laserdoom idag med anledning av Saras födelsedag, men jag blev inte människa i tid. Fy fan vad dåligt jag mådde. Jag är ledsen, mest för min egen skull eftersom laserdoom är förbannat skoj, men jag får skylla mig själv och sitta här med min jävla bakfylla..

Meen.. glad är jag och älskar mina nära och kära. Micke mest av allt.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ohh spännande! =)när är snart då? om man får fråga det..?

Anonym sa...

Tack så mycket=)

Ja klart du får fråga det, jag är 23=)