fredag, december 19, 2008

SPAIN!

Jullovet är här. Och jag är kär. (Var bara tvungen)
Sista Swimmix-dagen på söndag, Mickehäng imorgon. På mondag ska jag äta julmat med Mickes familj och på onsdag är det: SPANIEN HERE I COME! Ska bli skoj, fast det känns overkligt på något sätt. Det är antagligen bara för att jag levt så mycket i nuet på sista tiden.. har varit mycket på gång.

Jag måste desvärre plugga i spanien, då en tenta infinner sig i mitten av januari. Tänker inte på det så mycket just nu dock. Let me be free!!=)

I förgår var jag och mannen hemma hos Frida och Robbin och åt julmat och spelade Citadells. Ett spel som Frida fick av Robbin i julklapp. Det var jättekul. Så kul att vi spela det även igårkväll, då jag drack öl med Frida hemma hos dem.
Det var inte dåligt med besök de fick av mig:) 2 dar i rad:)

Idag har jag bara latat mig. Verkligen. Men imorgon blir det (lite) nya tag. Jag ska tvätta, diska och packa inför resan. Se till så att allt håller sig tills jag kommer tillbaks:) Ska nog be Micke att han kollar till stället nån gång då och då.

Nähepp. Jag tittar på Vänner. :)
Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi tycker om besök av dig:) puss!