måndag, november 03, 2008

Välkommen, November!

Just denna hemtenta har gått förjävla dåligt måste jag säga. JAg bara pallar inte sitta med den. För mycket tid? För ofokuserad? I don´t know.. men en omtenta kanske är på sin plats.. eller också så kan jag kanske skrapa ihop till ett G. Den här gången med. Vi får se. Det har helt enkelt försigått andra, för mig viktigare, saker i mitt huvud. Som kanske behövde ta mer plats. I dunno.

Jag tycker att jag legat i och letat som ett jehu efter lägenhet. Jag vill verkligen ha en nu.. Fastän jag har det jättebra där jag är..(detdär med att bestämma sig för något och inte ge sig förrän man fått det). Vi får la se vad framtiden utvisar. Egentligen är det bara spännande att inte veta. Så länge sitter jag här i min soffa och skriver INTE på min hemtenta.

I gårkväll var det dags för Alien 2 hade jag glömt (vi har startat ett race, jag Micke, Jonas och Jessica) och igår var det somsagt dags för nummer 2. Jag somnade två gånger, men hängde ändå med till slutet. Den var helt ok. Bättre än den första iaf. MYS var det att vakna i morse och Micke sa: "Det skär i hjärtat varenda gång jag måste väcka dig när du sover!" hihi. Så söt. Han vet minsann om att jag älskar att sova:).

Nu ska jag snart se på Boston Tea-party och imorgon ska jag sitta så länge jag kan med helvetet, och sen ska jag och Micke gå på RESTAURANG:) fint ska det bli. Som snus.

Förresten så vill jag även säga, med risk att verka komersiell och så, att FY FAAN VAD JAG DIGGAR LARS I IDOL. Jag kunde inte ha gjort det bättre själv. I like!
.det börjar verka kärlek banne mig.. Klockrent!
Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg det nu, komiskt! men jag köpte mina i Fredags och använde dom inte förens igår :) var tvungen o kika på hennes blogg, och hon hade lagt upp sin outfit bild efter mig- så ingen tror att jag härmar *hihi*