måndag, november 17, 2008

Målat lite.

Jag mår ganska bra för tillfället. Har målat ganska mycket på senaste tiden. 2 tavlor till och med! Helgen har varit trevlig, men mycket har hänt, och på onsdag ska jag gå på lägenhetsvisning:) Fast det är många som ska titt apå den, så det finns ingen anledning att hoppas något ifall ifall vi inte får den. Nog pratat om det, tills efter onsdag. OK?:)

Sitter och väntar på att Boston tea-party ska börja. Det gillar jag.
Sen vill jag råda alla att gå in på www.monicaantonsson.blogspot.com (fattade inte hur man länkar). Iallfall alla som läst böckerna om Mia Eriksson. Bilda er egen uppfattning, men kom gärna till mig och diskutera när ni läst bloggen från början till slut.

Nu bjuder jag på mina skillz, och sen hörs vi efter onsdag tror jag bestämt.


Tror denna är från Modesy Blaise (eller vad det heter) så kul att måla!

Gammal tavla. Men den hänger i mitt kök:)


Blev lite inspirerad av Frida och gjorde lite muffins. Inte så supernöjd alls. Men kul är det alltid!

Over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så duktig. Jag är så stolt över dig! Imorgon bitti ska vi äta frukost tillsammans, och det ser jag fram emot. Och jag hoppas lite på lägenheten ändå, för din skull... ÄVEN om man inte ska det... Vi ses imorgon. Älskar dig.

Anonym sa...

Vad söt du är min vän! Tavlan med modesty blaise blev ju toppen! Porrig till tusen;) Vi ses snart! PUSS!!:D:D

Anonym sa...

Clara, fy fasen va duktig du är! tack för senast också, det va super god mat! vi ses i veckan i hbgt! pussokram

Anonym sa...

vad fina tavlor!