torsdag, november 13, 2008

nyss hemkommen.

Gårdagen var trevlig, det blev öl med klasskompis. Jag har påbörjat min städning och pantade burkar och källsorterade och fan och hans moster. Ska ta ett tag med dammsugaren nu i kväll, så är det rent här sen. Fikade nyss med Fridisen. Det är alltid trevligt.

Är dock lite ledsen för tillfället. Blev det angående morgondagen och att inte räknas med eller tillfrågas av den som betyder mest för en. Men det löser sig. Jag är väl bara på dåligt humör av diverse anledningar. Eller nåt. Som om det inte skulle vara befogat att vara ledsen ibland.

På lördag får jag dock träffa kusin, och det blir jättekul! Det är det alltid!

Jag har inget att skriva. Jag har ganska dålig inspiration just nu. Ska måla lite tror jag. Efter dammsugningen då.
Over and out.

Inga kommentarer: