måndag, november 10, 2008

Efter helgens alla bravader.

Mycket har hänt. Ja, jävlar vad bizzi jag varit. Hemtentan blev iallafall inlämnad tillslut, och jag och Mickis firade med Indian Haweli. Som vanligt, hehe. Funkar alltid!! Sen följde några dagar med Emma-häng och resor. Vi åkte upp till Götet med moder och hälsade på storasyster, och sen ner till Ängelholm för att äta gås. I går morse flängde jag och Micke (som även han varit med på gå-ätningen) hem till Malmö igen, och jag flängde till jobbet, där det var rena kaoset. Hur som helst.. allt blev bra, och jag flängde hem till Frida och hade trevligt i flera timmar. Först med Linn, och sen med bara Frida. Vi gjorde sushi. Fy för den vilde Matilde vad gott det var. Åt resten till lunch idag. Mmm.. Senare på kvällen kom Micke och sov med mig. Myspys!

Nu har jag nästan precis kommit hem från en föreläsning, och tänkte att jag skulle städa.. meeen, efter dessa dagar av flängeri så tror jag att jag väntar åtminståne några timmar, alternativt tills imorgon:) hihi. Kommer det nånsin bli av?!

Förresten.. hörde på nyheterna idag att Miriam Makeba avlidit. Så.. till minne av henne:


Nu: Top Model!
Over and out.

2 kommentarer:

Frida Sofia Pavlovna sa...

Spana in de fina bitarna i min blogg:D:D:D Puss min snäcka!

Anonym sa...

fint med miriam. jag tänker också på henne. tack för underbara dagar, clara! Det var fint. nu ska jag kolla på färjan-håkan. idag är arvingarna på besök. det slår nästan bröllopet från förra veckan. puss