onsdag, juni 04, 2008

Sista rycket..

....Ja jag vet att jag inte skrivit på länge men saker och ting har gått i ett.
Projektarbetet är avklarat och hemtentan lämnas in imorgon, och då har jag SOMMARLOV! Fasen vad gött. Visst, livets jobbigheter tar ju inte slut bara för att skolan gör det, men det ska bli otroligt skönt att slippa tänka på bokköp och läsning och tentapluggande och sånt. För ett tag.

Jag är lite stolt över mig själv att jag nu firar ett år på högskolan:) Kanske inte med de bästa av betyg men det skiter jag i. Jag hade ingen aning om hur det gick till på högskolan, och nu har jag plötsligt gått där ett år!! Häftigt!:)

Nehepp, sista rycket med hemtentan nu ikväll och imorgon, sen hoppas jag på ett G och är nöjd och glad om det blir så.

Någon som vill fira sommar med mig imorgon med öl och gräshäng?! Eller kanske en fika?
Over and out..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill jag vill!:D:D

Clara sa...

pavlovna: Skulle inte du på bio?:)