torsdag, juni 12, 2008

På läääger, på läääger!

Just nu håller jag på att tvätta och packa för fullt. Syster och Mor kommer och hälsar på mig lite senare. Tur ändå att vädret utanför är tråkigt, för jag hade sannerligen inte stannat inne och pysslat med det jag borde ifall det var sol och fint.

Det ska bli skoj att åka på läger. Jag åker om ungefär 25 timmar. Ska försöka bli klar innan mörkret faller på så att jag kanske kan ta juni månads sista Malmö-öl ikväll vid 9. Det hade varit en trevlig avstickare mellan packningar och resor. Men vi får se om jag tar mig tid till det.

Igår hade jag en jäkligt effektiv dag måste jag säga. Läkarbesök (Blodtryck och diverse hjärt - och lung-kollningar är man tvungen att ha med sig till det exotiska riket Mölndahl uppe i norr..) i Hbg, och sedan träffade jag 3 vänner och en mor som alla avlöste varandra. Praktiskt! Fikade med Danielle (Tack min fina!), Träffade Ida P (Oh vad det var fint att äntligen ses!) och senare Linsen (Alltid trevligt att träffa dig!). Den senare vännen körde mig till tågstationen i Ä-holm och jag kom hem och gjorde lite mat klockan 22.30 ungefär. Det kallar jag EFFEKTIVITET! Det är så man bäst lever sitt liv om man vill få mycket gjort! :) Nääää..aldrig i livet. Men jag var tvungen....

Jaha.. dethär kan vara ett blogginlägg som följs av en väldans lång paus. Tills i juli, för att vara exakt. Inte för att man får reda på hur många läsare man har här på blogspot, och inte för att det är väsentligt varken för mig eller er, men ni som läser kan ju vara beredda på att det, ungefär den 6/7 kommer ett nytt inlägg, om inte förr. Så att ni inte behöver vara oroliga, menar jag. Det vore ju förargligt.

Jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan Mikael i 4 veckor. Jag vet ärligt talat inte. Men förhoppningsvis kommer vi båda ha 4 intensiva och roliga och intressanta veckor, så att vi inte saknas sådär väldans mycket. För jag vill och hoppas och tror att såna här "pauser", "avbrott" eller "semestrar" ifrån varandra är mycket nyttiga och behövs lite titt som tätt för att man ska kunna utvecklas på samma håll och fortfarande älskas så till den milda grad. Även om det är svårt. Det är det som är svårt som i längden är nyttigt. Bara man klarar sig igenom det.

De senaste månaderna med M har varit så himla fina. Vi älskar varandra otroligt högt, och vi har det så bra tillsammans. Vi hinner ses en snabbis ikväll, och sen åker han till hålan. Sen ses vi i juli.

Puss på er allesammans. Njut av sommaren och ifall värmen kommer tillbaks så får ni njuta av den med. Hoppas att Sverige tar sig i kragen och förbättrar sommrarna. Nåt bra ska det väl komma av växthusjoxet?

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej hallå. Jag tror inte du behöver oroa dig för en favorit i repris eftersom jag grundar inlägget på det faktum att mr låtsashippie själv sagt till min pojkvän att han är en toffel och att jag bestämmer, och niclas berättade i sin tur för mig. plus att mr låtsatshippies tjej talade om för mig att jag nog var lite väääl kontrollerande när vi drack öl i FP. No worres my friend. Det löser sig, och hoppas det är bra med dig! Puss kram