tisdag, februari 23, 2010

Då var man igång.

Äntligen har jag kommit igång att skriva på mitt PM. Jag har fortfarande rejält mycket kvar att läsa, men det känns grymt bra att ha börjat iallafall. Jag har alltid varit bättre på att skriva än på att läsa.

Det börjar lukta som att jag måste tömma kattlådan. Så jag ska nog ta en liten paus och tömma den, samt värma mig lite mat. Jag vaknade sent idag och har kommit fram till att om jag inte går upp med Micke så kommer jag inte upp alls. ALLS. På flera timmar iallafall. Så imorgon är det JAG om går upp tidigt. Klockan 8. Så det så. Annars får jag inget gjort. Missförstå mig rätt, jag kommer antagligen ligga och slappa i soffan tills 12 ändå, men det är ändå bättre och jag kommer iallafall igång tidigare än 2 på eftermiddagen. Plus att jag sover gott på kvällen. Då var alltså det bestämt.

Nu ska jag äta och tömma kattbajs. På intet sätt kopplade med varandra.

Over and out.

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Clara!! Har du hört bandet HOFFMAESTRO. Vad gör du den 4 april? Kanske vill du sticka till Helsingborg och gå o se dom på tivoli?? yeyy!!

Cecilia sa...

PS: den 3 va det visst :)

Clara sa...

Kanske det, kanske det!
Det vore kul att göra någonting ihop med dig i varje fall. Fast jag vet inte vilka det är :)
Vi kan väl höras längre fram? KRAM

Jacob sa...

Hej

Jag heter Jacob och driver skraplotter.com, en blogg om ämnet lotter. Jag såg att du hade skrivit om
http://www.aktiebolagnu.se/lagerbolag och fått en skraplott. Kanske är du då intresserad av att lägga en länk till skraplotter.com i din länklista/bloggrulle också skickar jag dig en skraplott gengäld, som tack för hjälpen?

Är du intresserad så skicka din adress så skickar jag lott till dig

Fullständiga instruktioner:
http://www.skraplotter.com/gratis-skraplott/

Jacob